schæfer Zappagutt

lørdag 22. november 2008

Jeg er en dyrbar venn som deler livet med deg og som aldri vil svikte deg. Lytter alltid etter dine skritt, som alltid vil deg godt. En venn som trøster og gleder deg tolmodig og grenseløst. Som gir deg all den hengivenhet du fortjener når du behandler meg med respekt. Hvis du gjør meg urett fortjener du meg ikke. Da får jeg problemer med å lytte til deg. Glede, samvær, turer og trening blir vanskelig, GARANTERT. Det krever respekt - forståelse også fra deg. Får jeg den kjærlighet jeg fortjener får du tilbake all den kjærlighet du vil fortjene, men, det får du uansett.
Glem aldri, du kan ikke straffe meg som om jeg var et menneske. Jeg er et dyr og ingenting annet og en som du selv har valgte og som du selv har formet. Meeeengder av kjærlighet, forståelse og myyyye aktivitet med en bestemt hånd må til fra ene og alene deg for at vi skal få det godt sammen også med andre så jeg kan lære å forstå og bli trygg.
Det er ikke min skyld om jeg blir vanskelig. Jeg er kun DITT ansvar. Bruk mye tid på meg. Hjerten's mye skryt og kjærlighet når jeg gjør ting riktig, hvis ikke, gå kurs lån bøker å bli en god hundeeier.
Jeg kan bjeffe og bli "sint" i situasjoner, Lær meg på en godt måte at det ikke er farlig så vil jeg slutte med det og bli tryggere og mer fokusert på deg. Jeg har fått hest og okser som venner fordi jeg var idiot når jeg gikk forbi de. De er jo så store. Til sommeren skal vi leke sammen.
Ikke utsett meg for ekle og vanskelige situasjoner som mobb, dominanse og agresjon fra andre hunder. Ta meg vekk og la meg lære noe annet. La meg heller lære positiv sosialisering.
Hilsen glad gutt Zappa -Handsome Harley- alltid trofast.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, hyggelig om dere legger igjen en hilsen. Zappa og Bente

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden